Головна » Статті » Як залучити покупців у магазин

Як залучити покупців у магазин

Написано вже не один десяток статей про те, як залучити клієнтів в магазин одягу або взуття. Згадаймо коротко про стандартні поради, які дають маркетологи бізнесменам, але не у формі поради, а з доводами того чи іншого впливаючого чинника.

Порада №1. Роздача листівок, розклеювання оголошень.

З одного боку, хороша порада, але згадайте себе: чи багато листівок ви берете на вулиці? А коли поспішаєте кудись у справах або просто втомилися після багатьох зустрічей з клієнтами і йдете якомога швидше, аби дістатися у тепле і затишне місце, щоб відпочити? Навряд чи читати листівку буде актуально. Але навіть якщо ви її і візьмете — вникнути в текст не вдасться.

Як правило, людина, яка шукає дитячий одяг опт Дніпропетровськ або одяг в роздріб, не зверне увагу на подібні рекламні трюки, а буде шукати постачальника або продавця цілеспрямовано.

Порада №2. Розповісти про свою діяльність знайомим.

Така реклама гарна, якщо у вас дійсно багато знайомих, більшість яких — бізнесмени. В іншому випадку — краще скористатися іншими методами. А друзі і хороші знайомі і так в курсі вашої діяльності.

Порада №3. Медійна реклама.

Реклама в ЗМІ сьогодні втрачає свою актуальність, тому як все більша кількість активних підприємців просто не дивляться ТБ і не читають газети. Більш популярні бігборди, розтяжки і інші пристосування, які добре видно з великої відстані.
Особливо гарний результат можна отримати, розмістивши свої оголошення про продаж в ТОПі пошукових систем. Приміром, людина, ввівши пошуковий запит «fun fun дитячий одяг» відразу побачить вашу пропозицію і автоматично стане потенційним клієнтом.

Порада №4. Стимулювання клієнтів.

Сюди входить безліч дій: презентація товару, роздача купонів і знижок, проведення акцій та розіграшів, відкриття дисконтної карти та багато іншого. Всі ці методи хороші, але тільки в комплексі з іншими видами реклами.

Що робити для залучення клієнтів у ваш магазин?

Щоб залучити покупців, існує 3 перевірених простих способи.

1. Завжди показуйте клієнту вигоду, яку він отримає.

Дитяче взуття оптом в Україні — не рідкість, так покажіть же своєму потенційному покупцеві переваги! І тоді він прийде до вас ще багато разів.

2. Місце розміщення реклами — актуальне.

Проведіть ретельне маркетингове дослідження і розміщуйте свою рекламну продукцію там, де точно ходять ваші потенційні клієнти. Вкладайте гроші з розумом!

3. Зробіть ваш магазин яскравим.

Можливо, ви робите все необхідне, а клієнтів все немає? Подумайте про місцерозташування свого магазину — може воно невдале. І другий момент — зробіть інтер’єр і екстер’єр помітним, яскравим. Тоді він буде запам’ятовуватися і більша кількість людей, що проходять повз, зайдуть подивитися всередину. А там справа за малим: якісний товар і таке ж обслуговування — і клієнт ваш навіки!